چرا هلدینگ رسام؟

موسسه مهاجرتی هلدینگ رسام

هلدینگ رسام یک موسسه مهاجرتی با تجربه و مسلط در زمینه مهاجرت به اروپا، کانادا و آمریکا با تجربه فراوان و موفق در هزاران پرونده مهاجرتی می باشد. موسسه مهاجرتی هلدینگ رسام با نام حقوقی رسام گستر هوران به شماره ثبت 575329 در کشور ایران به ثبت رسیده است. دفتر ایران موسسه ما در شهر تهران قرار دارد.

هلدینگ رسام در کانادا

شرکت مهاجرتی ما در کشور کانادا با نام حقوقی Rasam Holding lnc. با شماره ثبت 1333102-4 با مجوز رسمی از دولت فدرال کانادا در کشور کانادا به ثبت رسیده است. دفتر کانادا شرکت ما در شهر تورنتو قرار دارد.

هلدینگ رسام در آلمان

هلدینگ مهاجرتی ما با نام حقوقی Tonaf GmbH با شماره ثبت HRB 198870 B با مجوز رسمی از دولت آلمان در کشور آلمان به ثبت رسیده است. دفتر آلمان هلدینگ ما در شهر برلین قرار دارد.

هلدینگ رسام در مجارستان

دفتر مهاجرتی ما با نام حقوقی Lonaz Kft با شماره ثبت 01-09-335326 با مجوز رسمی از دولت مجارستان در کشور مجارستان به ثبت رسیده است. دفتر مجارستان دفتر ما در شهر بوداپست قرار دارد.

موسسه مهاجرتی هلدینگ رسام عضو رسمی سازمان مشاورین ICEF می باشد.

رسام نماینده رسمی معتبرترین مدارس، دانشگاه ها و کالج های اروپا، کانادا و آمریکا می‌باشد.

گستره فعالیت‌های هلدینگ رسام

گستره فعالیت‌های موسسه مهاجرتی ما شامل انواع خدمات مهاجرتی به کشورهای کانادا، آمریکا، اتریش، آلمان، اسپانیا، پرتغال، فرانسه، ایتالیا، سوئد، نروژ، دانمارک، فنلاند، هلند، بلژیک، لهستان، یونان، اسلواکی، اسلوونی، مجارستان و مکزیک می باشد.

کارشناسان و وکلای هلدینگ رسام

هلدینگ رسام با داشتن شبکه ای از وکلا و مشاوران با تجربه و خبره مهاجرت، در کشورهایی که خدمات مهاجرتی ارایه می نماید از وکلای محلی همان کشور جهت پیشبرد پرونده های مهاجرتی موکلین گرامی استفاده می نماید. ما حتی در کشورهایی مانند اتریش، آلمان، فرانسه، اسپانیا، پرتقال، ایتالیا و کانادا که پرونده های مهاجرتی بیشتری داریم از چندین وکیل مهاجرت جهت پرونده های مهاجرتی متقاضیان گرامی استفاده می نمایبم. به عنوان نمونه سه وکیل دادگستری کانادا (برای دفاع از پرونده ها در دادگاه فدرال) و چهار مشاور رسمی مهاجرت ICCRC برای بررسی و انجام هرچه دقیق تر پرونده های کشور کانادا فعالیت می کنند. بنابراین شما می توانید کامل ترین خدمات مورد نیاز برای مهاجرت به اروپا، کانادا و آمریکا را از ما دریافت نمایید. هدف ما طراحی و اجرای بهترین مسیر مهاجرتی برای شماست.

هلدینگ ما در طول سالیان متمادی فعالیت، به بیش از یکصد بیزینس و شرکت کارآفرینی و استارتاپی در اروپا، کانادا و آمریکا جهت راه اندازی و توسعه فعالیت ها، خدمات ارائه نموده است. ما گام به گام در خدمت اهداف کارآفرینانی هستیم که میخواهند بیزینس موفقی در اروپا، کانادا و آمریکا داشته باشند و از راههای برنامه های تجاری و سرمایه گذاری مانند اقامت از طریق ثبت شرکت، اقامت از طریق ثبت شعبه شرکت، استارت آپ، کارآفرینی و خرید بیزینس به اروپا، کانادا و آمریکا مهاجرت کنند.

پرونده های مهاجرتی موفق هلدینگ رسام

همچنین در طول مدت فعالیتمان، تجربه بیش از 1000 پرونده موفق در از طریق برنامه های ثبت شرکت، استارت آپ، تمکن مالی (خودحمایتی)، سرمایه‌گذاری، راه اندازی بیزینس، توسعه بیزینس، اسپانسرشیپ، توریستی، تحصیلی، خود اشتغالی، ثبت شعبه شرکت، کاری و… را داشته ایم.

 

مشاوره تخصصی با کارشناسان با تجربه هلدینگ رسام

کارشناسان ما 24 ساعت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به شما هستند.

5/5 - (1 امتیاز)